onsdag 18 maj 2011

Nybörjare på denna blogg ... /Pärlan

Jag har sedan 2006 bloggat på aftonbladets blogg men idag så fick vi alla ett mail från aftonbladet & där stod det att i slutet av Juni så kommer de att stänga ner bloggen. Så det är bara nu för oss alla AB-bloggare att flytta på oss & skaffa oss en ny blogg.

Har som sagt inte bloggat här förr så allt e nytt för mig ... hoppas att jag lär mig snabbt hur denna blogg fungerar. Ja ni får gärna hjälpa mig för jag e som sagt väldigt ny i gemet när det gäller denna bloggportal.

Kram på er alla & ha en fin dag

1 kommentar:

  1. Hej Pärlan, hur går det med bloggen?
    Tittar in för att se hur du har det.
    Blogspot är enkelt och snart så blir allt som vanligt även här.
    Kolla in på vår blogg, så ser du ungfär vad jag menar. Till höger så finns de bloggar som jag följer och man ser där senast någon postade ett inlägg i sin blogg.
    Goa helgkramar :)

    SvaraRadera